niedziela, 18 listopada 2007

fghfbszvfsdhghbx

to jest mniej wiecej opis calego mojego zycia. Normalnie pomieszanie z poplataniem -jedna wielka petelka:/ Nie mam pojecia jakim cudem udalo mi sie wogole dozyc tak sedziwego wieku skoro przy moim glupim "szczesciu" to i w drewnianym kosciele mi cegla na leb spadnie, jednym slowem -UROCZO. no ale nie ma co tyle narzekac sa tez pozytywne rzeczy w moim zyciu, np: ......................
Chwilowo nic mi do glowy nie przychodzi ale napewno cos by sie znalazlo, prawda?? powiedzcie ze prawda bo zaczynam sie sam siebie bac. kurde tak na dobra sprawe to Ja wogole nie wiem po co Ja to zalorzylem przeciez taki nieuk i analfabeta jak JA powinien skupic sie na bardziej tworczym zajeciu jakim jest dlubanie w nosie przed monitorem ogladajac jakis durny odcinek Tsubasy na www.kreskowki-fan.pl albo picie alkocholu w miejscu publicznym konczace sie niesamowice komfortowymi warunkami w najbardziej ekskluzywnym polskim hotelu potocznie zwanym izba wytrzezwien, a Ja siedze i pisze jakiegos durnego komenta na blogu nic tylko kupic metr gumy i strzelic se w leb. na dzisiaj koncze dolowanie calego swiata -narciarz:)

2 komentarze:

aGI2412 pisze...

świetny BLOG;D:D:P..fajnie poczytać i przekonac sie ze jest ktos kto ma podobniez:P:P:):)HIHI>>>oby tak dalej>>nie no jest w porzaDKU:)

aGI2412 pisze...

:)świetny Blog:)Poważnie,,,fajnie poczytac i przekonac sie że jest ktos kto ma podobnie:):)
OBy tak dalej...HIhI:)