czwartek, 6 grudnia 2007

kolejne pierdoly:P

Nigdy nie ma tak zle zeby nie moglo byc gorzej -Prawda.
Ja sie z tym w 100% zgadzam. normalnie nienormalne jest to jak wszystko potrafi sie komplikowac, w jednym momecie wszystkie przeciwnosci losu potrafia sie tak pieknie zgrac jak zespol filcharmoni slaskiej -naprawde, to jest az nie do pomyslenia ze mozna z kilku odrebnych nieszczesc zrobic jedno duze. cos co ogolnie nie ma prawa sie polaczyc nagle zaczyna do siebie pasowac jak krowa do mlek -poprostu fascynujace:) Ja jako -Ja:P w zyciu nie potrafilbym tak czyms dyrygowac (a w manipulacji i kierowaniu ludzmi jestem dobry:P) kurcze dzisiaj to naprawde pisze niesamowite glupoty, jak ktos to przeczyta i stwierdzi,ze: "wie, co autor ma na mysli"  powinien dostac NOBLA bo na dobra sprawe JA sam nie wiem o co mi cvhodzi. pisze zeby pisac i chyba tyle:P
Tak wiec Dozo i remember: pij mleko bedziesz wielki, bo nikomu sie nie UFO -aktimel -śpiewal dla was JuseppeVon der Japko, wiec: Pomidor:P
no i oczywiscie z harcerskim pozdrowieniem: Czołem (najlepiej w ściane)

Brak komentarzy: